Kom til tops på Google med Ads

  • Synlighed på søgninger der relaterer sig til bedemandsbranchen i dit lokale område
  • Hvor stor er konkurrencen online for bedemandsforretninger i dit lokale område
  • Om der er fejl i din ”Google My Business”
  • Om der er fejl i din Ads-kampagne (kun hvis du allerede er aktiv)
  • Vurdering af dit potentiale med online synlighed

Find ud af hvordan din bedemandsforretning bør være synlig på Google

Sidste år var der 2.002.740 søgninger der relaterede sig til “bedemand” i Danmark. Og selv om det langt fra er alle disse søgninger, der ville kunne resultere i, at en kunde kontakter dig, så er det alligevel så stort et antal søgninger, at du bør undersøge, om det vil være en god idé for din bedemandsforretning.

3 måder du kan blive ekstra synlig på:

  1. Google Ads (annoncerne i toppen af Google)
  2. “Google My Business”-profil (lokal præsentation af din bedemandsforretning, kræver korrekt udfyldelse og evt. ekstra tilført værdi)
  3. Organiske resultater – SEO (de resultater der kommer frem under annoncerne)

Få din bedemandsforretning lynhurtigt til tops på Google

Med Google Ads betaler du til Google, når nogen klikker på din annonce. Til gengæld vil din hjemmeside kunne komme til tops på Google med det samme, hvis dine indstillinger er sat korrekt op.

Mange bedemænd laver fejl

Det er vigtigt, at få udeladt de søgeord der ikke ville kunne give et salg. Mange bedemænd har lavet fejl i deres opsætning. Derfor kommer de til at betale for annoncer uden for deres geografiske områder, eller byder på sætninger som fx. “bliv bedemand”, der næppe vil give nye kunder. Da konkurrencen er organisk kræver det, at du hele tiden er opmærksom på at optimere dine kampagner.

Få en gratis analyse

Der er stor forskel på konkurrencesituationen i forskellige geografiske områder. Derfor bør du altid vælge at få lavet en analyse, så du er helt sikker på, hvad der bedst kan betale sig for dig.